neděle 8. ledna 2017

Prolog mýtická zvířata

V tomto miniseriálu budu psát o mýtických zvířatech. Jsou to zvířata, na které nejsou fyzické důkazy jejich existence. Vše ale co v této sekci bude napsané jsem buď slyšel, někde vyčetl, a nebo jsem si vymyslel. Proto pokud s nějakým popisem nebo názorem nebudete souhlasit napište mi to prosím do komentářů. Můžeme o tom vést spory můžeme s tím i nesouhlasit, ale to je tak vše co s tím můžeme dělat.

V dalších článcích se budu snažit popsat např: Draka, Phoenixe, Nessie, Čupakabra a dalších. Články nebudou vycházet v tomto pořadí, ale pořadí jaké určím podle spokojenosti kvality jednotlivých příspěvků. Do komentářů můžete psát další návrhy na zvířata, které tu mám popsat.

Rozhodně se nesnažím vykrádat novou knížku Fantastická zvířata a kde je najít od J. K. Rowling. Zatím jsem nemě možnost tuto knížku číst a ani jsem neviděl film dle této knihy natočený.

Příjemnou četbu a ničím nerušenou četbu.

Žádné komentáře:

Okomentovat