pátek 2. března 2018

Program Svatba

Rád bych se s vámi podělil o své zkušenosti s programováním programu SVATBA. V mém případě to byl program SVATBA_2017.
Před časem mne program MÁMA začal neřízeně varovat se spuštěním podprogramu ODSTĚHOVÁNÍ. To byl pro mě impuls začít psát vlastní program PŘÍTELKYNĚ. S tímto programem jsem začal na Nový Rok 2010 a po několika měsíční práci byl program PŘÍTELKYNĚ_2010 hotov. Stalo se tak přesně 8. 3. téhož roku.

Na tomto programu jsem usilovně pracoval několik let a postupem času jsem zjišťoval, že program PŘÍTELKYNĚ_2010 začínat fungovat samostatně. Vyvíjela vlastní programy a podprogramy např.: DOVOLENÁ_2013 a nebo MORČE_2012. Nebyly to špatné podprogramy, ale přeci jenom mě začínaly postupně děsit, že se začnu tomuto programu postupně podřizovat. Jistě ze začátku jsem spustil podprogram DOVOLENÁ_2011 a zároveň byl tento program podporován programem MÁMA. Program DOVOLENÁ_2011 dopadl k mé spokojenosti a ani program PŘÍTELKYNĚ_2010 nespustila autodestrukční podprogram ROZCHOD, který by byl pro ni zcela likvidační. Zajímavé bylo, že program PŘÍTELKYNĚ_2010 spustil na pozadí podprogram PŘISTĚHOVÁNÍ. Tohoto programu jsem si nejprve vůbec nevšiml, a když jsem ho objevil tak už byl tak rozlezlý a mé adresáře SKŘÍŇ, ŠUPLÍK a KOUPELNA byly již zcela tímto podprogramem pohlceni. Zároveň byl záhadně spuštěn virus STUDENÉ_NOHY. Tento program je velice otravný a nelze ho z programu PŘÍTELKYNĚ_2010 dostat ani odvirováním. Abych programu PŘÍTELKYNĚ_2010 nějak upravil kód, pořídil jsem program PES_2013 později drobnou úpravou kódu přejmenován na TEDD. Je zajímavé, že program TEDD nijak mému úsilí nepomohl, ba naopak naplno spustil podprogram PŘISTĚHOVÁNÍ.  Program TEDD je ovšem nekompatibilní s podprogramem BUNDA. Když chci spustit podprogram BUNDA, tak program TEDD zcela zmizí a není k nalezení. Nicméně program PŘÍTELKYNĚ naplno ovládl můj podprogram BYT_357. Proto jsem musel vyvinout program RC_FLY, který mi umožnil na několik hodin ponechat program PŘÍTELKYNĚ_2010 svému samostatnému rozvíjení. Program MORČE_2012 byl po nějakém čase nehrazen programem KRÁLIK_2015, podle některých je tento program zcela zbytečný a zabírá jen paměť.

Nezbývalo nic jiného než program PŘÍTELKYNĚ_2010 upgradovat na program SNOUBENKA_2016. Stalo se tak spuštěním jednoduchého podprogramu ZÁSNUBY. Tento podprogram jsem spustil 12. 4. 2016. Upgrade dopadl úspěšně a z programu PŘÍTELKYNĚ_2010 se skutečně stala SNOUBENKA_2016. Ovšem jsem netušil, že program SNOUBENKA_2016 začala samostatně vytvářet podprogram SVATBA. Nejprve mi program SVATBA připadal neškodný, ale později jsem začal mít o jeho fungování pochybnosti. Nicméně program SNOUBENKA_2016 už podprogram SVATBA zcela obsáhl a dokonce vytvořil samostatnou verzi SVATBA_2017. Během vytváření podprogramu SVATBA_2017 jsem pochopil, že se netýká mě a po mně se jen chce dostavit se na předem určené místo v předem určený čas a tam před všemi spustit podprogram ANO.

Podprogram SVATBA_2017 byl spuštěn 17. 6. 2017 a překvapilo mě, že se ihned z mnou upgradovaného programu SNOUBENKA_2016 stala MANŽELKA_2017. Tento program je již zcela samostatný a plně vyvinutý. Byl jsem varován, ale pozdě, že už mi program MANŽELKA_2017 nedovolí vyvíjet další programy PŘÍTELKYNĚ. Naštěstí se mi podařilo uchránit program RC_FLY, který je zcela neporušen a pracuje dle mého očekávání.

Na internetu jsem četl, že program MANŽELKA_2017 nekompromisně zruší podprogram SEX a začíná pracovat na samostatném programu DÍTĚ.

Co napsat závěrem. Na začátku byla myšlenka vytvořit vlastní program PŘÍTELKYNĚ. Teď jsme se programu MANŽELKA, který sice pracuje na původním základu původního programu PŘÍTELKYNĚ, ale po dvou upgraidech pracuje jinak než byla původní myšlenka, tak mi nezbylo než se mu přizpůsobit. 

Programátor se totiž v poslední fázi programování přizpůsobí programu, který sám vytvořil. 

P.S. Obávám se, že po publikování tohoto textu bude podprogram SEX zcela vymazán a nahrazen programem KACHNA, který umí jen vydávat zvuk "Nech mě!"

Žádné komentáře:

Okomentovat